Christina och Julia

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Christina och Julia - 2 mars 2013 09:48

Förlåt för att bilderna blir knas ibland, randiga å så!:(
Bilderna kan bli så när man mobilblogg....!:'(
Såhär menar jag! \/

Av Christina och Julia - 2 mars 2013 09:08

Godmorgon på er!<3
Som jag skrev u förra inlägget (tror de va förra iaf) så har jag ju valt att inte va med på ridkurserna denna terminen!:/
Att jag tog de beslute var för att om jag redan ska rida eller a det är jag faktiskt två månader sen jag red sisst så får jag INTE trilla av eller häster får inte få ryck och bocka, ja allt som kan göra att armen rycker till eller att jag slår i den hårt, och eftersom det är djur och levande varelser så kan man inte garantera att något sådant händer!
Så då va de lika bra att hoppa över de!
Jag känner att de va rätt beslute och !
ett bar beslut jag tagit!
Men idag börjar ju ridkurserna och jag trodde inte att jag skulle sakna de så mycke!
Känner ju fortfarande att de är rätt beslut men jag saknar de och vill dit så otroligt mycke!:,(
En sak är iaf säkert och det är att jag inte kommer klara av att hålla mej borta från ridkurserna hela terminen, kommer nog komma upp och kolla några gånger!:)<3
//Julia

Av Christina och Julia - 2 mars 2013 07:47

Satte klockan på 08:45 men vaknar ju självklart mycket tidigare.
Ridning idag. Jag kommer inte på morgonen eftersom det bara är teori gör dom också så då kan jag lika gärna skippa de. Dom ska ju liksom inte mocka i stallet eller så.
Själv börjar man 10:30

Kvällen är ännu inte planerad men skumpratade lite med syrran om att vi skulle ha en myskväll någon gång eller aa, vet inte när.
Längtar! Hoppas det blir någon gång med dig också Rebecka!

Längtar tills jag ska rida den där grabaten igen som är på kort <3

Tjao Christina

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards