Christina och Julia

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Christina och Julia - 12 mars 2013 21:21

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Vet inte. Har inte haft den stunden.
Visst man har gillat någon när man sätt den. Men inget mer


1 Vad är du rädd för? Behöver inte vara sak eller så, det kan vara en känsla eller beteende. Berätta om varför och hur du hanterar känslan när den uppstår.

Framför allt är jag rädd för möss, råttor osv.
Jag är också väldigt svag och rädd för bråk mellan nära personer.
Om jag bryr mig om dom och det har gått för långt vill jag bara gå där ifrån. Försvinna, för jag klarar inte av de.
Djurplågeri.

2 Vad är du stolt över dig själv att du gjort eller uppnått? Det kan vara ett mål du klarat av, eller en rädsla du övervunnit, eller varför inte en kamp mellan dig själv om två val där i till slut valde det rätta? <3

Jag är stolt att jag kommit såpass långt inom hoppning. Visste en stor del kvar att göra.
Också stolt att jag fick såpass bra betyg i biologi, B. Trodde typ D..
Svårt att komma på mer när det väl gäller.

Av Christina och Julia - 12 mars 2013 12:43

Hej på er!;)
Sitter och väntar på att elevens val ska börja, har bild/syslöjden!
Känner mej riktigt duktig, i morse gick jag först till tumlaren, sen simma vi/hade vattengympa och efter de gick vi till skolan och ny på rasten gick vi till ica och sen efter skolan ska jag tillbaks ner över för att fixa lite saker till mamma imorgon och sedan gå hem!;)
Va i stallet igår oxå!:)
Tränade nere i paddocken med lite lydnadsövning, de gick riktigt bra faktiskt, på torsdag tror jag att jag ska lonchera (stav) han lite, får se så min arm inte gör allt för ont bara!;)
Funderar på att komma upp och titta på ridkurserna på lördag men kan inte bestämma mej!:/
Vad tycker ni?!
Har får ni lite kort jag tog i stallet igår och i söndags på Saurossa, Razman och Coroma sötisarna!!!<3<3
(Saurossa överst, Razman i mitten och Coroma underst!<3)
(Hoppas korten blir bra!;))
//Julia

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards