Christina och Julia

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Christina och Julia - 15 mars 2013 16:53

Tror pappa glömde bort det han sa för två dagar sen. Så just nu sitter jag här och väntar på Elin. Ska göra det i 1 1/5 timmar. Kvällen tillbringas tillsammans med Elin och Ida. Kul!
Inget mer att säga.
Tjao!

wow

Av Christina och Julia - 15 mars 2013 15:13

Good day! Eller underbar dag!
Matte ----- fick reda på provet. Kan säga att jag fatta ingenting på detta kapitel på procent. Men fick ändå bäst. 33p.
No ----- Tony tyckte jag hade gjort jättebra på läxan (Y) yey!

Ska nu bara försöka övertala pappa med att få åka till fritidsgården.
Hm..

Av Christina och Julia - 15 mars 2013 09:22

Denna dagen börjar bra..... -.-
När vi kommer in i skolan får vi reda på att nu första lektionen ska vi ha Eng. prov och sen innan lunch ska vi ha Ma prov....
Hade ju varit bra om vi fick reda på de ett par dagar i förväg iaf...!-.-
Jaja, nu är iaf Eng provet över och det gick förmodligen skit....! That's life!^^
Hade iaf en jättebra studiedag igår!:D
Vaknade kl.7 och gick det och åt med mamma innan hon åkte till jobbet, sen gosa jag ner mej i soffan med dator och bara tog det lugnt, när klockan va typ halv 11 gick jag ner till min syster och va där till typ 3!
Jag åkte sedan direkt till stallet där jag va med Christina!
Hon red först Sandie och sen Bazindra och det gick hyfsat tror jag!
Jag tog även och loncherade (stav) Razman och det gick bra!:)
Frågade Marie om det var okej om jag kom upp och tittade på när 2gruppen på ridkurserna och de va okej!:D
Vi kom oxå överens om att jag skulle komma upp och hjälpa till i förstagruppen så gott jag kan då Josefin är nere hos Jan Brink den veckan (avis) så behövde dom extra hjälp!;)
Laddar inte upp några kort eftersom dom ändå inte blir bra!
Vi ska sluta nu//Julia

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards