Christina och Julia

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Christina och Julia - 8 mars 2013 22:49

Är så jädra bloggsugen men vet inte vad jag ska blogga om!
Har ni något förslag på vad man kan blogga om, de mesta går nog att genomföra!
Så snälla, kommentera om vad ni vill läsa mer av!!!:)<3
//Julia

Av Christina och Julia - 8 mars 2013 21:59

Det behöver inte vara flera. Kan räcka med en fråga.

Av Christina och Julia - 8 mars 2013 15:03

Helt meningslöst.
Det var mitt val att skriva det. Och det har NI två tydligen inte förstått.
För er var det tydligen bara fakta som att ni vet bättre.

Bara sluta läs denna blogg om ni är tvugna att gå till Julia och klaga på mig eller låtsas vara någon annan.

Det var ingen fakta.
För det första. Ni låtsades vara någon annan. Och sedan att jag ska tänka bättre.
För detta är inget roligt. Kom hit och prata med mig istället om ni ska komma med klagomål.

Av Christina och Julia - 8 mars 2013 10:19

Är hemma från skolan idag med, inte kul men jaja!;)
Har bäddat ner mej i soffan framför TVn med datorn i knät och mobilen i handen!:p
Nööörrddd är vad jag är just nu!:p
Eftersom jag va hemma igår med så var jag ju inte i stallen så åker förmodligen till stallet på söndag eller så!
För imorgon är de ju ridkurserna och då grejar ju dom andra med han å så och de är ju för Razman jag åker upp så känns lite onödigt att åka upp imorgon....!
På måndag är det förästen 2månader sedan jag red eller motionerade (stav) Razman, jädrar vad tiden går fört...!
Känns som om det va igår jag blev sparkad!:o
På tal om ingen ting, har ni något förslag på vad jag kan köpa till min morfar som fyller 83år nästa fredag?!
Har värkligen inget förslag!:/<3<3
Vi hörs sen!
//Julia

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards