Christina och Julia

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Christina och Julia - 24 mars 2013 20:57

Äntligen har man kunnat komma in i den lugna fasen. Tre prov efter lovet, okej. Planeringar för veckan har börjat komma och det känns toppen!
Inte van med att tänka på vad jag ska göra under veckan.
Känns som om mycket har rensat ut ur mitt huvud. Gött!

Måndag: Läxor efter skolan. Träna till prov som kommer efter lovet, rida Pontus.

Tisdag: Åka till Sandie efter skolan. Känns bra, nu är ju solen uppe längre också så blir bättre med tiderna.

Onsdag: skyttet, avslutning. Priser och glass! Byter sedan om och drar direkt till träningen med Pontus. Spännande, första gången i ridhus. Undra hur de kommer gå.

Torsdag: Läxdag och lite till.

Fredag: Leeeedig! Antagligen rida Pontus och hoppas på att få åka till Sandie. Hade vart trevligt.

Av Christina och Julia - 24 mars 2013 08:08

Fick min sovmorgon tack och lov. Eller vet inte om man kan kalla det sovmorgon. Blir väckt av att lillsyrran som står i trappan och sjunger "Det är dags för fredagsmyyyyyyyyyys" kan ju inte säga att det är så ton rätt. Ganska falskt...

Ska nu snart gå upp äta frukost och sedan ut och rida Pontus. Känns smartast att ta han först, kommer inte orka sedan efter att jag varit hos Sandie.
Tillsammans med Pontus ska jag i alla fall rida i min lilla gräspaddock.
Tänkte träna på att stanna och hålla tempo ett litet hinder också.

Som ett litet plus så kan jag meddela att jag har inte glömt bort att en person ville att jag skulle filma när jag hoppar Sandie ungefär 80-100 cm tror jag det var. YES jag kom ihåg det!

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards